كارآموزي در تعميرگاه مكانيكي شما

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
مقدمه :
اين تعميرگاه كه به تعميرگاه مكانيكي شما معروف مي باشد در شهرستان مباركه واقع در محله دهنو روبروي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه قرار دارد كه كار اين تعميرگاه تعمير انواع خودروهاي سبك و بنزيني مي باشد .
در اين تعميرگاه چهار نفر به عنوان تعميركار كار و چند نفر به عنوان كارآموز و شاگرد مكانيك مشغول به كار مي باشند و اين تعمرگاه از سالهاي قبل از انقلاب تا كنون بوده كه در چند سال اخير با پيشرفت هاي چشمگير به كار خود ادامه داده و با گسترش دادن اين واحد و اضافه كردن دستگاهها و وسعت دادن به تعميرگاه روز به روز به پيشرفت كار خود ادامه مي دهد . و چون اين تعميرگاه از سالهاي خيلي قبل در اين مكان مي باشد و با شناخته شدن بين مردم و اهالي شهرستان و ارائه كار خوب در تمام اوقات روز ماشينهاي زيادي به اين مكان مراجعه و رفع عيب مي كنند .
و بنده نيز كارآموزي خود را در اين تعميرگاه بوده ام و از تجارب استادكاران استفاده برده و در پيشبرد علم خود كه در دانشگاه خوانده بودم استفاده كرده و نكات آموزنده خوبي را ياد گرفته ام با اميد روز افزون براي تمام كساني كه در اين امر و براي پيشبرد علم و آگاهي مردم مي كوشند
دستگاه تنظيم موتور و سوخت به طور اتوماتيك
دستگاه تنظيم موتور داراي يك عدد كامپيوتر و تعداد سيستمهاي جانبي و چراغ دلكو است . اين دستگاه داراي 6 عدد سيسم كه دو تاي آنها به كويل وصل مي شود و دو تاي از آنها به باطري و يكي به واير سيلندر اول و ديگري به واشر برجك دلكو وصل مي شود .
در اين كامپيوتر يك برنامه خود آزماي خودرو وجود دارد كه داراي قسمتهاي ورودي اطلاعات قسمت تست خودرو ، بالانس قدرت ، نمايش و گرايش گيري است .
قسمت ورودي اطلاعات : در اين قسمت مشخصات خودرو و مشخصات مشتري ونوع سوخت و نام تعمير كار را مي توانيم وارد كنيم
نمابر منحني كه داراي منحني هاي اوليه وثانويه است كه منحني اوليه در بالا و منحني ثانويه در پائين تشكيل مي شود در ابتداي منحني بالائي ، ابتدا منحني بالا و بعد كم كم پائين مي آيد با استفاده از اين منحنيها قدرت توليدي درسيلندر را مي توانيم ببينيم چگونه است و مي توانيم با استفاده از اين منحنيها به بعضي از عيوب موتور كه باعث بد كار كردن آن مي شود پي برد .
در قسمت تست خودرو كه اندازه داول و دور موتور آوانس و ولتاژ دلكو و كويل و باطري و مقاومت آن را نشان مي دهد ، داول براي پيكان 50 درجه بايد باشد و دور موتور در RFM 1000 و آوانس بين 11 تا 12 درجه بايد باشد و براي پژو چون دلكوي آن ترانزيستوري است داول مشخصي ندارد و دور موتور آن بايد RFM 800 و آوانس آن 10 درجه است .
در قسمت بالانس قدرت با استفاده از اين سيستم مي توان به ميزان كارائي هر سيلندر با سيلندر بعدي پي برد ( مقايسه كمپرس سيلندرها ) در اين دستگاه اين ارقام با استفاده از عدد نشان داده مي شود كه اگر يك سيلندر مشكل داشته باشد عدد نشان داده شده آن سيلندر عدد كمتر از سيلندرهاي ديگر است و اين عيب ممكن است از ميزان نبودن مصرف سوخت و خرابي سوپاپ و شمعها باشد .
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت
( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 84
دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 3009 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 84

حجم فایل:64 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: