دانلود کتاب یادگیری لغات 504 به روش کدینگ

دسته بندي : جزوه » زبان های خارجی
تصویر سازي یا کدگذاري لغات چیست؟
روش تصویر سازي یا کدگذاري لغات اخیرا به عنوان یکی از شیوه هاي نوین براي به خاطر سپردن بهتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتري مطرح شده است که امکان ماندگاري بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می آورد. و امروزه همایش‌هایی هم در جاي جاي ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازي براي یادگیري لغات می‌باشد که به نظر من عنوان" سر نخ سازي" مفهوم بهتر و قابل درك تري به این روش خواهد داد. این روش به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان براي لغتی که در تلاش براي درك یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید


برای یادگیری بسیاری از لغات انگلیسی می توان از تداعی یا تصویرسازی استفاده کرد، به این صورت که بین کلمه ای که می خواهیم یاد بگیریم و دانسته های قبلی خود در زمینه های مختلف علمی و اجتماعی رابطه ایجاد می کنیم. ما با شکستن کلمه سعی می کنیم قسمتی آشنا در آن کلمه پیدا کنیم که ما را به معنی آن برساند، گاهی برعکس چیزی به کلمه اضافه می کنیم تا کلمه ای آشنا به دست آید، گاهی مثالی جالب یا خنده دار برای کلمه پیدا می کنیم، گاهی تاریخچۀ به وجود آمدن کلمه به ما کمک می کند، گاهی از زبان مادری خود ، خواه فارسی باشد یا ترکی یا لری یا کردی یا عربی استفاده می کنیم، گاهی با کلمه بازی می کنیم ، گاهی به صدای کلمه، ریتم یا موسیقی آن توجه می کنیم، و گاهی الگوهای جذابی در بین کلمات پیدا می کنیم تا آن کلمه یا کلمات در ذهن ما بمانند. نتیجۀ کار شگفت انگیز است. لغاتی که ما به این شکل و با روش تداعی یاد می گیریم شاید دیگر هرگز از یادمان نروند.

کدینگ لغات انگلیسی 504

نمونه ای از لغات کدبندی شده:
qualify: کد: (جنس های با quality(با کیفیت) شایسته خرید هستند) = 
captive: کد: (کاپیتان کشتی توسط دزدان دریایی اسیر شد) = 
numerous: کد: (تعداد نامه رسان های شهر تهران زیاد است) = 
linger: کد: (کنگر خورد و لنگر انداخت) = 
obvious: کد: (اب زلال و شفاف است) = 
crafty: کد: (کرفس بخور تا مکار و حیله گر شی) = 
persuade: کد: (پرسپولیس ترغیب شد که امسال قهرمان لیگ شه!) = 

کدینگ لغات انگلیسی 504

توجه: شهریه کارگاه های اموزش روش کدینگ در تهران حداقل ۶۰ هزار تومان و شهرستان ۱۰۰ هزار تومان می باشد، پس شما می توانید با تهیه این جزوه، از پرداخت هزینه های اضافه اجتناب نمایید.
این جزوه شامل لغات+معنی لغات+کدبندی می باشد. 

این کتاب مناسب جهت استفاده علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می باشد، که در قالب pdf در 129 صفحه گردآوری شده است.

دسته بندی: جزوه » زبان های خارجی

تعداد مشاهده: 21938 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 129

حجم فایل:3,081 کیلوبایت

 قیمت: 3,400 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: